PROXIMO
Tel.: 501019975
Newsletter
Zapisz się do newslettera
Zaznacz wszystkie checkboxy poniżej aby pojawił się przycisk umożliwiający zapisanie się do newslettera!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych.
Administratorem danych jest Wspólnota Mieszkaniowa "Dzieci Warszawy 15C, 15D, 15E, 17C, 17D", ul. Dzieci Warszawy 17C, 02-495 Warszawa, NIP: 5223048934. Mam prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Dane zbierane są w celu:
1. prowadzenia korespondencji wynikającej z realizacji Ustawy o własności lokali (UWL) m.in.
- przekazywanie materiałów na zebranie w tym zaproszenie/zawiadomienie, projekty uchwał i dokumenty dodatkowe; udzielanie pełnomocnictw do reprezentacji na zebraniu i we wspólnocie.
- przekazywanie wszelkich dokumentów związanych z głosowaniem uchwał, tj. dystrybucja kart do głosowania, przesyłanie materiałów związanych z prowadzonym głosowaniem i podejmowanie czynności związanych z głosowaniem, przesyłanie zawiadomień o stanie głosowanych i/lub podjętych uchwał oraz treści uchwał.
- przekazywanie zawiadomień o terminach spotkań z Zarządem oraz dystrybucja materiałów związanych ze spotkaniem oraz dotyczących ich postanowień i realizacji; protokoły i notatki ze spotkań Wspólnoty, Zarządu.
- przekazywanie informacji dotyczących realizacji działań wynikających z obowiązujących uchwał i decyzji Zarządu.
- przekazywanie informacji wynikających z dokumentów księgowych jak również samych dokumentów – zawiadomienia, kartoteki, rozliczanie mediów, salda naliczenia.
- Prowadzenie korespondencji wynikającej z realizacji obowiązujących aktów prawnych innych niż UWL (Ustawa Prawo budowlane, Rozp. Min. Gospodarki w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych Infrastruktury , Ustawa o rachunkowości, in.) m.in.:
- przekazywanie informacji dotyczące liczby osób zamieszkałych w lokalu na potrzeby składanych deklaracji „śmieciowych” i podatkowych
- przekazywanie oraz składanie informacji wymaganych w umowach związanych z procesem zabezpieczenia roszczeń wynikających z praw rękojmi (umowy cesji praw) oraz ewentualnego postępowania sądowego wszczętego w przedmiotowej sprawie na podstawie odrębnie podjętych uchwał Wspólnoty.
- prowadzenia działań windykacyjnych (upomnienia, wezwania do zapłaty), pozwy sądowe/sprawy sądowe, wezwanie do zapłaty, potwierdzenie salda; rozliczenia mediów i inne dokumenty księgowe.
- przekazywanie informacji o terminach przeglądów i kontroli, wymianie urządzeń pomiarowych oraz informacji dotyczących wniosków z ich wykonania lub indywidualnych wezwań do ich realizacji i innych zaleceń
2. Prowadzenie bieżącej korespondencji administracyjnej mającej na celu aktualizację informacji oraz łatwiejszą obsługę i realizację spraw dotyczących Właścicieli m.in.:
- przesyłanie informacji o naruszeniu zapisów obowiązujących uchwał
- przesyłanie informacji o akcjach społecznych Wspólnoty, imprezach osiedlowych np. Mikołajki, Dzień Dziecka oraz akcjach charytatywnych
- przesyłanie informacji dotyczących bieżących spraw osiedlowych (np. dostępności kontenera na gruz, choinki, gabaryty, możliwości kontaktu z firmami obsługującymi osiedle, zbieraniu ofert, prowadzeniu przeglądów i napraw, możliwości i trybie zgłaszaniu usterek, ogłoszeń o wykonywaniu prac bieżących na terenie osiedla, awariach, zmianie kodów, programowania pilotów, planowanych przerwach i awariach w dostawie mediów, decyzji administracyjnych, konieczności udostępniania części wspólnych do wyłącznego korzystania w tym komórek, miejsc garażowych na czas prowadzonych prac np. usuwania usterek/wad dystrybucja newsletterów zawierających informacje dotyczące aktywności we Wspólnocie prowadzenie ankiet/sondaży oraz zbieranie opinii w sprawach dotyczących osiedla przesyłanie informacji lokalnych np. z urzędu dzielnicy/miasta).
Przesyłanie druków i formularzy administracyjnych, m.in w celu:
- aktualizacji danych kontaktowych
- wyrażenia zgody na obciążenie konta za zakup pilotów/kluczy/kart/breloków;
- wyrażenia zgody na przesyłanie korespondencji drogą elektroniczną (mail, sms in.)
- zgłaszania usterek i nieprawidłowości
- udzielenia pełnomocnictw.
Rozwiń *
Oświadczam, że zapoznałem się oraz akceptuję Politykę prywatności. *
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji w celu otrzymywania szeroko pojętej dokumentacji administracyjnej i księgowej, a dotyczącej posiadanego udziału we Wspólnocie Mieszkaniowej (w związku z posiadaniem lokalu lub miejsca postojowego, części przynależnych oraz innych form własności) od dnia podpisania niniejszej zgody do jej cofnięcia, najdalej w terminie do wykonania ostatecznego rozliczenia mediów i wpłaconych zaliczek za rok, w którym nastąpiło zbycie lokalu oraz/lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z posiadaniem prawa własności do lokalu. *