Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych.
Administratorem danych jest Wspólnota Mieszkaniowa "Dzieci Warszawy 15C, 15D, 15E, 17C, 17D", ul. Dzieci Warszawy 17C, 02-495 Warszawa, NIP: 5223048934. Mam prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Dane zbierane są w celu:
1. prowadzenia korespondencji wynikającej z realizacji Ustawy o własności lokali (UWL) m.in.
- przekazywanie materiałów na zebranie w tym zaproszenie/zawiadomienie, projekty uchwał i dokumenty dodatkowe; udzielanie pełnomocnictw do reprezentacji na zebraniu i we wspólnocie.
- przekazywanie wszelkich dokumentów związanych z głosowaniem uchwał, tj. dystrybucja kart do głosowania, przesyłanie materiałów związanych z prowadzonym głosowaniem i podejmowanie czynności związanych z głosowaniem, przesyłanie zawiadomień o stanie głosowanych i/lub podjętych uchwał oraz treści uchwał.
- przekazywanie zawiadomień o terminach spotkań z Zarządem oraz dystrybucja materiałów związanych ze spotkaniem oraz dotyczących ich postanowień i realizacji; protokoły i notatki ze spotkań Wspólnoty, Zarządu.
- przekazywanie informacji dotyczących realizacji działań wynikających z obowiązujących uchwał i decyzji Zarządu.
- przekazywanie informacji wynikających z dokumentów księgowych jak również samych dokumentów – zawiadomienia, kartoteki, rozliczanie mediów, salda naliczenia.
- Prowadzenie korespondencji wynikającej z realizacji obowiązujących aktów prawnych innych niż UWL (Ustawa Prawo budowlane, Rozp. Min. Gospodarki w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych Infrastruktury , Ustawa o rachunkowości, in.) m.in.:
- przekazywanie informacji dotyczące liczby osób zamieszkałych w lokalu na potrzeby składanych deklaracji „śmieciowych” i podatkowych
- przekazywanie oraz składanie informacji wymaganych w umowach związanych z procesem zabezpieczenia roszczeń wynikających z praw rękojmi (umowy cesji praw) oraz ewentualnego postępowania sądowego wszczętego w przedmiotowej sprawie na podstawie odrębnie podjętych uchwał Wspólnoty.
- prowadzenia działań windykacyjnych (upomnienia, wezwania do zapłaty), pozwy sądowe/sprawy sądowe, wezwanie do zapłaty, potwierdzenie salda; rozliczenia mediów i inne dokumenty księgowe.
- przekazywanie informacji o terminach przeglądów i kontroli, wymianie urządzeń pomiarowych oraz informacji dotyczących wniosków z ich wykonania lub indywidualnych wezwań do ich realizacji i innych zaleceń
2. Prowadzenie bieżącej korespondencji administracyjnej mającej na celu aktualizację informacji oraz łatwiejszą obsługę i realizację spraw dotyczących Właścicieli m.in.:
- przesyłanie informacji o naruszeniu zapisów obowiązujących uchwał
- przesyłanie informacji o akcjach społecznych Wspólnoty, imprezach osiedlowych np. Mikołajki, Dzień Dziecka oraz akcjach charytatywnych
- przesyłanie informacji dotyczących bieżących spraw osiedlowych (np. dostępności kontenera na gruz, choinki, gabaryty, możliwości kontaktu z firmami obsługującymi osiedle, zbieraniu ofert, prowadzeniu przeglądów i napraw, możliwości i trybie zgłaszaniu usterek, ogłoszeń o wykonywaniu prac bieżących na terenie osiedla, awariach, zmianie kodów, programowania pilotów, planowanych przerwach i awariach w dostawie mediów, decyzji administracyjnych, konieczności udostępniania części wspólnych do wyłącznego korzystania w tym komórek, miejsc garażowych na czas prowadzonych prac np. usuwania usterek/wad dystrybucja newsletterów zawierających informacje dotyczące aktywności we Wspólnocie prowadzenie ankiet/sondaży oraz zbieranie opinii w sprawach dotyczących osiedla przesyłanie informacji lokalnych np. z urzędu dzielnicy/miasta).
Przesyłanie druków i formularzy administracyjnych, m.in w celu:
- aktualizacji danych kontaktowych
- wyrażenia zgody na obciążenie konta za zakup pilotów/kluczy/kart/breloków;
- wyrażenia zgody na przesyłanie korespondencji drogą elektroniczną (mail, sms in.)
- zgłaszania usterek i nieprawidłowości
- udzielenia pełnomocnictw.
Rozwiń
Oświadczam, że zapoznałem się oraz akceptuję Politykę prywatności . *
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji w celu otrzymywania szeroko pojętej dokumentacji administracyjnej i księgowej, a dotyczącej posiadanego udziału we Wspólnocie Mieszkaniowej (w związku z posiadaniem lokalu lub miejsca postojowego, części przynależnych oraz innych form własności) od dnia podpisania niniejszej zgody do jej cofnięcia, najdalej w terminie do wykonania ostatecznego rozliczenia mediów i wpłaconych zaliczek za rok, w którym nastąpiło zbycie lokalu oraz/lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z posiadaniem prawa własności do lokalu.